2013. november 16., szombat

Second Day

Harry nálam töltötte az estét. Későn lett vége a FIFA párbajunknak. Nem akartam, hogy sötétben menjen haza....féltem, hogy baja esik.  Olyan törékeny a lelke. Mintha a kezemen hordoznám az életét. Védem, ha kell. Megyek, ha kell. Elhagyom, ha kell... De amíg ő nem kéri addig nem teszem. Mellette maradok amíg csak tart az élet. Még akkor is, ha fáj a tudat, hogy ő nem érez irántam semmit, csak pusztán barátságot. Azt mondta olyan vagyok mint a testvére. Ugrik miattam, ha kell. Semmi sem állhat közénk. Rosszul hiszi... Mert, ha megtudja miként szeretem őt, meghátrál....szép lassan eltávolodik és nem lesz már  mellettem. Már nem lesz kit szeressek. Már nem lesz kiért éljek. Már nem leszünk One Direction. Már csak idegenek leszünk egymásnak, akik egykor legjobb barátok voltak. Ezt nem akarom....

Harry felém fordult, göndör rakoncátlan tincseit kifésülte arcából és reggeli, fakó arcán megjelent egy mosoly. Rekedtes hangján szép jó reggelt kívánt, amit viszonoztam. Végtagjait kinyújtva nyögött egyet.

- Hé Louis kölcsön vehetem az egyik alsógatyádat? Nem akarom a tegnapit felhúzni.- ült fel az ágyban.

Mosolyogva bólintottam. Lehúzta meztelen testéről a takarót és a szekrényemhez sétált. Végig néztem tökéletes testén. Annyira elkalandoztak a gondolataim, hogy észre se vettem, hogy egyedül vagyok a szobában. Harry biztos lement reggelizni. Én is kikecmeregtem az ágyból és lementem hozzá. A reggeli kávénk már az asztalon hevert. Leültem és apránként kortyolgatni kezdtem. Éreztem Harry tekintetét rajtam. Lassan felemeltem a fejemet és mosolyogtam rá. Nem szóltunk egymáshoz csak figyeltük a másikat.
Istenem, azok az igéző zöld szemek. Úgy beletúrnék azokba göndör fürtökbe...

Felálltam, elmostam a kávé zaccal beborított bögrénket, majd megtöröltem a kezem és visszaültem Harryvel szembe.  Tekintete megváltozott. Aggódó...nem is inkább féltő? Ideges? Félénk? Nem tudom...talán mind egyszerre.

"Louis....ugye a Larry Shipperek ellenére mi legjobb barátok maradunk?"

Szavai egyenesen szíven döftek. Larry.....Harry és Louis. Shipperek.....a rajongók. Larry shipperek....akik érzik....tudják.... én szeretem őt. Larry.....fájdalmas álom. Szólásra nyitottam a számat. Most már biztos...idegesíti őt ez az egész...

"Persze. Ennél azért több kell, hogy ne legyünk legjobb barátok."

Rám mosolygott és felállt. Azt hiszem elment a fürdőbe...nem vagyok benne biztos. Bemenetem a nappaliba és leülten a kanapéra. Elővettem a reggeli újságot és olvasni kezdtem.


A híres Brit fiúbanda tagja Louis Tomlinson ráhajtott barátjára? 

Louis Tomlinson (21) miután szakított barátnőjével, Eleanor J. Calderrel (21) érdeklődni kezdett bandatársa iránt. Harry Styles(19)  érzelmeiről még nem tudunk semmit. Talán a 2013-as év egy új meleg párt hoz nyilvánosságra?.... 

Idegesen gyűrtem össze az újságot. Szálljanak le rólunk! Harry leült mellém és megfogta a vállam. Ő már biztos láthatta. Talán ezért kérdezte? Bedobtam az újságot a kandallóba és néztem ahogy elég a sok szenny. Ránéztem barátomra aki egy biztató mosolyt küldött felém. Annyira...gyönyörű mosolyt..soha...soha senki nem látott még! És az érzés, hogy miattam mosolyog....elképesztő!

" Louis én szeretlek!" nézett Harry a szemembe. Szívem zakatolni kezdett. Szólásra nyitottam a számat, de ő megelőzött. "Nem akarlak elveszíteni..nem akarom elveszíteni a bátyámat!"

Gondolhattam volna...nem úgy szeret engem. Az érzés egyre jobban felerősödött bennem. Mély levegőt vettem és észrevétlenül kifújtam.

" Én is szeretlek Hazza. Nem fogsz elveszíteni" Azt hittem csak mosolyogni fog, de megölelt. Azonnal vissza öleltem és nem eresztettem. Percekig voltunk így. Aztán elhúzódott tőlem. Kicsit megilletődve nézett rám. Én elfordítottam a fejem és a kandalló fényét hajkurásztam.  Mikor kínos csönd keletkezett felálltam és kisétáltam a nappaliból

"Louis......."

~~~~~~~
Bocsánat, hogy most hoztam, de azt hittem nem lesz nézetsége :( De kellemesen csalódtam mikor megláttam, hogy 3 kommentáltak. Köszönöm nektek <333

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jó lett. Remélem gyorsan hozod a következő részt. :) xxAnna

    VálaszTörlés