2013. október 2., szerda

First Day

Imádom a telet. A táj hófehér színbe burkolózik, a gyerekek hó csatáznak és hóembert építenek. Az angyalok pedig gyermektestbe bújnak és nyomot hagynak a havon. Ilyenkor van szenteste és a szilveszter. A szerelmes párok egymás karjaiban  forró teát iszogatva, mi esetünkben forró csokit, ülnek a kanapén és nézik az előttük lévő kandalló tüzét. A mai napon rengeteget esett a hó. Izgatottan vártam, hogy Harry felbukkanjon az előszobában és csilingelő hangjával köszönjön nekem, majd elhasznált barna csizmáját hanyagul magáról lerugdosva hajítsa az én cipőim közé. Minden perc, mit nélküle töltök éveknek tűnik. Idegesen álltam az ablak előtt. De a Range Rover még mindig nem hajtott be a garázsba. Kezdtem nyugtalanná válni. Hol lehet? Annyira hiányzik. Szeretnék már bele túrni göndör hajába. Bele nézni szürkés zöld szemeibe, melyek mindig csillognak. Szinte már magam elé képzeltem.  Az ajtó nyitódása visszaugrasztott a valóságba. A Szokásos léptek mozdulatok...igen ő az. Mosolyogva belépett a nappaliba.

- Szia haver.- pacsiztunk le. Mosolyogva köszöntem neki.

Másra számítottatok igaz? Majd oda jön hozzám és szorosan átölel. De sajnos nem. A forró csokizás is csak a gondolataimban történt meg. Szeretek eljátszani a tudattal, hogy mi együtt..egyek vagyunk. Érintésétől kirázott a hideg. Biszexuálisként nehéz élni..főleg, ha a legjobb barátod iránt táplálsz gyengéd érzelmeket. Hogy mikor jöttem rá? Mikor egyre több időt töltöttem Harrryvel egy lakásban. Egyszer véletlenül rányitottam miközben meztelenül pihent a szobájába. A sértődés helyett csak behívott és felvett egy alsógatyát. De volt amikor meztelenül fürödtünk a medencében. Egyszer se érintettem meg őt... Féltem, hogy ő nem úgy érez. Annyira szeretném őt magaménak érezni.
Mosolyogva ült a kanapén. Tudta, hogy indoklást várok a késésére. De mivel azt is tudja, hogy ismerem, ezért tudom, hogy nem talált ki semmiféle mentséget.  Nevetve megráztam a fejemet és csatlakoztam hozzá. 

- Mi van Eleanorral?- tért a lényegre...

Megráztam a fejemet, ezzel jelezve, hogy nem fogom vele újra kezdeni. Szakítottam vele...Harry miatt. Barátok maradtunk..egyedül ő tudja mit érzek Harry iránt. Nehezen, de elfogadta. Ritkán találkozunk mostanában... De még mindig együtt vagyunk a rajongók előtt. Paul szerint feltámadna a Larry Stylinson dolog. Ő nem tud az érzelmeimről. Azokban az időkbe valóban keveset voltunk együtt Harryvel. Azt akarta, hogy lecsillapodjanak a kedélyek. Ebből is látszik, hogy ő nem érez úgy irántam.... Talán el is veszíteném, ha ezeket megtudná...
Majd...szépen csendben eljátszok a gondolattal, hogy mi lenne, ha..... Mint eddig....eddig is ezt tettem. Tűrtem és álmodoztam....

5 megjegyzés: